Direktlänk till inlägg 27 februari 2007

Trakasserier

Av Kicki - 27 februari 2007 20:42

Stavas det så? Hm. Jaja. Vi blir iallafall trakasserade av Postkodmiljonären, programmet alltså. Sen det började på teve så har både jag och sambo fått brev minst varannan månad. Direktadresserad reklam om att vi ska bli medlemmar i deras jävla lotteri. Första gången slängde jag bara breven. För varje gång blev jag argare och började riva sönder breven. Idag fick vi nåt som ser ut som en dagstidning, "Postkodsnyheterna". Jag vill inte vara med! Inte sambo heller! Hade vi velat vara med så hade vi väl sagt det för länge sen! Vi spelar Bingolotto, och då får man snällt köpa sin egen jävla lott i affären, annars är man inte med och spelar. Inte håller de på och trakasserar oss och skickar direktreklam i brevlådan. Snart kommer det väl nåt jävla postkodsmiljonärsbrev hem där man måste kontakta dem för att INTE vara med. Som de där bokklubbarna; "kryssa i rutan om du INTE vill ha månadens bok". Jag blir förbannad när jag ser Rikard Sjöberg på teve (visst heter han så?) och hans reklam för programmet. I dessa miljötänkartider borde verkligen Postkodmiljonären ta och spara på miljön och sluta skicka ut sin förbannade reklam. Om folk vill vara med så kan de väl kontakta programmet på nåt vis. Jag vill inte ha några fler brev eller "dagstidningar" från dem. SLUTA!Har varit och plaskat i bassäng idag. Det blir jobbigare och jobbigare. 42 dagar kvar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 2 december 2008 21:14

Jag är aldrig ute i tid när det gäller julklappar. Jag har nog aldrig varit det heller. Varje år tänker jag samma sak, att jag ska ha en lista för alla jag brukar köpa julklappar till (det är inte så många) och under året skriva upp idéer jag får. Fö...

Av Kicki - 28 november 2008 22:00

Nu finns hela min bröstförminskningshistoria på min nya blogg http://karoos.blogg.se ...

Av Kicki - 26 november 2008 13:24

Jag gjorde en ny blogg. Se den här: http://karoos.blogg.se/

Av Kicki - 26 november 2008 11:25

Igårkväll ställde jag alarm på 07:30. Imorse när alarmet ringde, snoozade jag en gång och steg sen upp. Kände mig ovanligt pigg. Tittade på klockan i köket som stod på 09:16 och klockan vid teven stod på 09:16. Mobiltelefonen sa dock 07:54 och när ja...

Av Kicki - 22 november 2008 14:23

Jag tycker att vintern har skött sig riktigt bra iår. Det har blivit kallt, sakta med säkert, kommit lite snö, blivit ännu kallare och nu snöar det ordentligt. Det måste vara kallt först, så att backen och sjöarna fryser ordentligt. Sen kan snön komm...

Ovido - Quiz & Flashcards