Alla inlägg den 8 juli 2007

Av Kicki - 8 juli 2007 10:46

Jag har börjat handla på nätet. Jag har beställt skivor två gånger, kläder två gånger, plus att jag är medlem på svenskaspel.se. Nu är även jag med i gamet. Lite läskigt tycker jag att det är! Nu har jag beställt grejer för över tusen spänn bara på ett par dagar.


Men... att gå och köpa skivor i den här stan är inte det lättaste. Domus hade bästa utbudet. Nu finns det bara skivor på coop. Mest är det hitlistemusik. Jag har äntligen beställt Hypocrisys skiva Hypocrisy med den absolut bästa kärleksballaden nånsin: Until the end. Det gjorde jag på suondpollution.com.

Och... att köpa kläder i den här stan är inte heller det lättaste. Man går på Lindex och köper nåt som man tycker är halvbra för man ids inte gå och bli besviken på någon annan klädaffär i stan. (Och det finns ju så många!) Så igår beställde jag från Haléns. Kanske inte den bästa butiken, men ändå.

Nu har jag iallafall börjat, så vem vet vad jag kan hitta härnäst?


Det är bäst att jag börja vinna på svenskaspel.se så jag har råd att handla på nätet.

Ovido - Quiz & Flashcards