Alla inlägg den 14 juli 2007

Av Kicki - 14 juli 2007 15:38

Ute är det superfint sommarväder. Men jag tål inte riktigt värmen. Inte Matilda heller, visade det sig. Jag började städa och tvätta bilen. Matilda grinade och ville inte vara ute. Det var inte ens roligt att titta på mamma när hon tvättade bilen. Så vi gick in. Jag fick vara snabb.


Igår ringde barnmottagningen i Gällivare när jag var och fikade. Vi ska åka dit med Matilda på tisdag. De ska kolla hennes höft. Hon var lite rörligare på ena sidan. Läkaren på BVC trodde inte att det skulle vara något allvarligt, men det var lika bra att kolla det nu. Jag blev lite nervös. Först den hemska sprutan och nu ska vi till Gällivare... Hoppas det inte är för varmt och soligt då, för då måste vi hyra bil.


Usch, jag känner mig inte helt frisk. Jag vill möblera om i sovrummet och grejer, men det tar emot lite.

Ovido - Quiz & Flashcards