Alla inlägg den 27 juli 2007

Av Kicki - 27 juli 2007 08:45

Idag skulle pengarna komma... det gjorde de ju oxå iofs men alldeles för lite! Husse fick ca 9000 kr för lite och jag fick 2500 kr för lite.


Jag provade ringa FK. Först fick jag bara prata med en dator, som tillslut la på. "Tack för att du använde försäkringskassans servicetelefon!" döglad. Sen tutade det. Då ringde jag ett annat nummer. Satt 13 minuter i kö, kom fram till en kille som sa: "Jag kopplar dig till en handläggare!" Det gjorde han inte. Han kopplade mig ut i cyberspace. Inte ett ljud. Jag var borta. 13 minuter i kö!


Jag provade ringa upp igen: "Just nu har kundtjänsten hög belastning, var god försök igen senare!"

Åååååååh...! Fy faaan! Vad ilsken jag blir! Den här kosingen räcker ju ingenstans! Vi hämtade bilen från Gällivare igår, och det kostade 2000 kr. Idag skulle vi ju storhandla och betala räkningar... Det ser ut som att det bara blir storhandling idag. Räkningarna får snällt vänta. Ja fy fan... Det är bara att bita ihop.

Ovido - Quiz & Flashcards