Alla inlägg den 4 april 2008

Av Kicki - 4 april 2008 17:19

Imorgon är det födelsedagskalas för lilla Matilda som fyller sitt första år. Då bjuder vi på tårta för dem som hittar hit, efter klockan två.

Matilda ska få äta tårta själv och bli hur grisig hon vill, det är min födelsedagspresent till henne. Hon har fått öva att äta själv, både med och utan bestick, i några dagar. Det går ganska bra, men mycket hamnar på golvet och i håret och överallt, faktiskt. Men roligt är det ändå.


Jag ska ägna kvällen åt tårtbak. Det ska bli skoj. Måste bara handla lite först. Nu ska jag äntligen köpa mig en sån där form som man kan öppna.

En liten födelsedagspresent kanske jag oxå måste köpa, även om jag tror att hon inte bryr sig särskilt mycket om det så här första gången.  

Ovido - Quiz & Flashcards