Alla inlägg den 6 april 2008

Av Kicki - 6 april 2008 14:09

Matildas födelsedag blev lång och händelserik. Gästerna avlöste varandra från klockan halv tre ända till kvällen. Hon fick äta tårta och öppna paket, även om det var roligast att gnaga på omslagspappret. Hon fortsatte leka i badet och sen även i sängen, tills hon somnade, vid halv tio på kvällen. 

Tack alla som uppvaktade lilla Matilda på hennes första födelsedag! Hon hade jätteroligt, och vi med.


Idag är Husse på pimpeltävling. Matilda ligger i vagnen och sover. Hon har sovit ungefär två timmar, och hon verkar inte vara färdig riktigt än. Det är mycket att ta igen.

Jag har skottat fram vår parkering, vilket tog en stund. Sen ställde jag dit bilen, sopade av den och satte i motorvärmaren. 

Jag hade tänkt gå med Matilda, men det har kommit så inåth*****e mycket snö, så jag tar bilen.

Idag blir det lite mer tårta, och sen ska vi till mormor och morfar och hämta svampstuvning.


Jag håller tummarna för Husse (svårt när man skriver) att han plockar upp några fiskar. Förresten är tävlingen över nu, så nu ringer han väl snart.

Hoppas!!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards