Alla inlägg den 16 april 2008

Av Kicki - 16 april 2008 10:58

Nu kör de med snöslunga efter trottoaren! Nu kan man promenera till stan utan att behöva gå mitt i gatan. 

Tack! 

Av Kicki - 16 april 2008 10:16

Det är lite lustigt att få kontakt i en kompis från förr, igen. Jag brukar ofta fundera på vänner jag haft och umgåtts med i stort sett hela tiden, och plötsligt har vi bara tappat kontakten och tiden har gått.

Jag hittade en, som jag umgicks med i gymnasiet och mailade henne. Det var så spännande! Jag var osäker på om hon skulle ha kvar adressen, men det hade hon och jag fick svar. Vi har inte setts på elva år, skulle jag tro. Det är ett tag och mycket har hänt på den tiden.

Ibland undrar jag hur mycket vi har förändrats på den tiden och om vi skulle bli lika bra vänner idag som vi var då, om vi skulle träffas.


Jag är inte världsbäst på att hålla kontakten med människor. Det spelar ingen roll hur mycket jag tycker om dem. Jag brukar slarva bort mina vänner. Det är ett konstigt drag hos mig. Tiden går och jag glömmer av mig. Det är faktiskt sorgligt att jag gör så, men det är inget medvetet. Jag önskar jag kunde ändra mig!

Tillslut är alla bara kompisar från förr. 

Ovido - Quiz & Flashcards