Direktlänk till inlägg 20 juli 2007

Hihihi!

Av Kicki - 20 juli 2007 10:35

Läste http://lady.bloggagratis.se/2007/07/20/207867-this-is-me-om-ipoden-far-bestamma/ och var tvungen att göra detsamma med min låtlista på Media Player:


1. Hur mår du idag?
Love is, Stevie Nicks


2. Kommer du komma långt i livet?
Computer God, Pain


3. Hur var skolan för dig?

Gonna leave You, Queens of the stoneage


4. Vilken är ditt livs themesong?

When the body speaks, Depeche Mode


5. Vilken är din livshistoria?
You can´t bring me down, Suicidal tendecies


6. Hur ser din framtid ut?

Trouble with tribbles , S.P.O.C.K


7. Hur blir din morgondag?
Footsteps, Pet shop boys


8. Vad är det bästa med dina vänner?

Lullaby , The Cure


9. Vilken sång beskriver dig bäst?
Children of the grave, Black sabbath


10. Hur ser ditt liv ut just nu?

Novo, Millencollin


11. Vilken låt kommer spelas på din begravning?

The narcotic suite:3 kilos, Prodigy


12. Hur var du som barn?

Stone cold, Rainbow


13. Vem kommer du gifta dig med?

Monday Warrior, Mustasch


14. Hur ser världen på dig?

Lucky star, Madonna


15. Vad tycker dina vänner om dig?

18 Wheeler, Pink


16 Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?

Shine, Depeche Mode


17. Kommer du någonsin få barn?

Med Girl, Madonna


18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?

Heaven knows I'm miserable now, The Smiths


19. Hur blir du igenkänd av folk?

Symphaty for destruction, Mustasch


20. Vilken är din livsfilosofi?

My enemy, SkidRow


21. Vad tycker dina föräldrar om dig?

Wicked world, Black sabbath


22. Tycker andra att du är attraktiv?

Bushleaguer, Pearl Jam


23. Vad kommer du säga när du gör slut med någon?

Here is the house, Depeche Mode


24. Hur ser du på sex?

Stir it up, Tesla

 
 
Elin

Elin

26 juli 2007 12:16

Kul att du länkat från min sida! Brukar du vara där ofta?

http://lady.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kicki

27 juli 2007 08:53

Jag råkade trilla in och tyckte det var jätteskojigt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 2 december 2008 21:14

Jag är aldrig ute i tid när det gäller julklappar. Jag har nog aldrig varit det heller. Varje år tänker jag samma sak, att jag ska ha en lista för alla jag brukar köpa julklappar till (det är inte så många) och under året skriva upp idéer jag får. Fö...

Av Kicki - 28 november 2008 22:00

Nu finns hela min bröstförminskningshistoria på min nya blogg http://karoos.blogg.se ...

Av Kicki - 26 november 2008 13:24

Jag gjorde en ny blogg. Se den här: http://karoos.blogg.se/

Av Kicki - 26 november 2008 11:25

Igårkväll ställde jag alarm på 07:30. Imorse när alarmet ringde, snoozade jag en gång och steg sen upp. Kände mig ovanligt pigg. Tittade på klockan i köket som stod på 09:16 och klockan vid teven stod på 09:16. Mobiltelefonen sa dock 07:54 och när ja...

Av Kicki - 22 november 2008 14:23

Jag tycker att vintern har skött sig riktigt bra iår. Det har blivit kallt, sakta med säkert, kommit lite snö, blivit ännu kallare och nu snöar det ordentligt. Det måste vara kallt först, så att backen och sjöarna fryser ordentligt. Sen kan snön komm...

Ovido - Quiz & Flashcards