Alla inlägg den 4 maj 2007

Av Kicki - 4 maj 2007 18:10

Idag var det nästan en plåga att stiga upp. Matilda har gnällt och gnytt hela natten. Hon har sovit i femminuterspass och sen gnällt igen. Hon har fått mat, jag har bytt blöja och jag har letat under madrassen efter ärtor. Min teori är att hon växer mycket just nu och gnäller därför. Efter morgonmatningen klockan sex-sju fick hon sova med mig och husse i storsängen, det gick väldigt bra! Då sov hon, och jag, ända till halv tio. Sen var det dags för dagens promenad! Hon var faktiskt vaken nästan hela tiden, låg och tittade och sög på tutten.

När vi kom hem dög inte riktigt någonting, då var det gnälldags igen. Jag skulle äta frukost men fick skjuta upp det en timma då jag försökte amma, dansa, vagga och inget var bra. Jag ville även duscha och byta kläder, men jag fick vänta till husse kom hem.

Nu ligger hon och dansar själv till Pearl Jam, hihi!


Vi gick upp en sväng på stan för att kolla lite i affärer och sånt. Jag köpte sulorna som jag skulle ha köpt igår och de kostade TVÅHUNDRATJUGO SPÄNN!!! Men de förebygger värk och trötthet i rygg och ben, tar emot stötar och är helt enkelt allmänt bra. Jag har en tendens att få ont i benhinnorna (en kvarleva från gympan på Högalidskolan -90 till -92...) av att promenera på asfalt. Nu ska jag fan inte få det! Inte med de sulorna!


Datan blandar friskt mellan Slayer, Pearl Jam, Britney Spears och Alice DeeJay bland annat. Matilda dansar utan ett enda gnäll!

Ovido - Quiz & Flashcards