Alla inlägg den 10 maj 2007

Av Kicki - 10 maj 2007 15:30

Nu är jag less. Förbannat döless. Skitsur, ledsen, besviken, uppgiven och less. På en gång jag eller Husse får jobb tar jag lån och låter nån karva bort dem. Jag har stört mig på dem i hela mitt liv, eller nja, sen jag var tolv iallafall. De har aldrig passat på mig. De har aldrig passat i mina kläder. De har aldrig passat i några kläder överhuvudtaget. De har inte passat i en bh jag ägt. Jag har aldrig känt att de är fina. Jag har aldrig velat visa upp dem. Jag har försökt, men jag har aldrig tyckt om dem.


För en månad sen fick jag min underbara lilla piga! Hon fick inte mat på tre dagar på grund utav dem. Hon svalt och gick ner mer än tio procent av sin kroppsvikt, det är mycket när man väger strax över tre kilo. Hon försökte, men det kom inget ur dem. Hon gnällde såklart, hon var ju hungrig! Jag gav dem en chans och började pumpa. Tio milliliter på en halvtimme och jag grät av lycka för att de iallafall kom någonting!


Nu har jag kämpat i en månad. Jag börjar med att amma när hon blir hungrig. Men sen får jag alltid ge ersättning för hon blir ju inte mätt. Jag går upp på nätterna och ammar när hon är hungrig, medan ersättningen svalnar. På dagarna pumpar jag medan hon sover, med den fantastiska eldrivna dubbelpumpen! Hon kämpar fortfarande, det kommer lite ur dem, men inte på långa vägar så hon blir mätt. Jag pumpar till bröstvårtorna blir vita, varje droppe är guld värd.


Husse fixade nässpray åt mig som skulle få det att rinna bättre, jag trodde det fanns något i dem, för det rinner ibland när pigan skriker. Jag har sprayat fem minuter innan varje gång jag ammat eller pumpat, dygnet runt. Hon blir inte mätt ändå! Och jag pumpar medan hon sover.

Husse köpte Luzern-te, en liten låda för sjuttio spänn med nåt som ser ut som kaninmat inuti. Jag har druckit tre koppar om dagen. Sista klunken ger mig alltid kväljningar.


För en liten stund sen drack jag en kopp te, sprayade näsan och pumpade. Pigan sov. Efter 45 minuter fanns det 40 ml i flaskan. 40 milliliter!!! Pigan äter minst 60 och ibland 100.


Jag släpar omkring på två totalt värdelösa fettklumpar på min framsida. De väger tungt för min rygg. De ryms inte i mina behåar. Sedan jag var 18 har jag sagt att jag ska operera bort dem, göra dem en fjärdedel så stora åtminstone. Jag har önskat mig det, men det kostar så jävla mycket! Jag har provat gå ner massor i vikt, men de krymper inte nämnvärt, det blir bara ännu svårare att hitta en bh som passar. Nu vill jag ha bort dem! Jag hatar dem! De dög inte till det som de var gjorda för. Då vill jag verkligen inte ha dem längre. Jag har släpat på dem länge nog. Ta dem väck!

Ovido - Quiz & Flashcards