Alla inlägg den 20 maj 2007

Av Kicki - 20 maj 2007 16:54

Husse invigde grillen idag! Det blev marinerade fläskkotletter med klyftpotatis, paprika och lök. Gott som tusan!


Annonsen gjorde susen! Det ringde en dam ganska omgående. Imorn åker jag hem till henne och tittar på både tyg och klänningar. Spännande som tusan!


Jag har lekt lite med photoshop vilket syns ovan. Efter ett väldigt bra tag var jag och datorn överens. Men det var lite för mycket jobb för stackars datorn som gick och la sig en stund av utmattning. Efter en timmes vila lyckades jag få bilden till min blogg. Krångligt som tusan!

Av Kicki - 20 maj 2007 11:46

Nu har man pressat och promenerat varje dag i SKITVÄDER, snöblandat regn och annat skit. Då har jag gått och dragit på mig en förkylning så att jag inte kan promenera nu när det är strålande solsken och flera plusgrader! Nedrans skit, alltså!


Mitt skavsår ger inte upp. Jag har testat de där genomskinliga lösskinnsplåstren som inte funkade, jag har testat filtringar och vanliga plåster. Jag har byggt egna plåster av bomullspads och kirurgtejp, de har funkat bäst. Igår och idag har jag vilat pågrundav halsont, vi får se hur det funkar.


Var och tittade på tyg till brudklänningen, men det finns inte i den här stan. Jag ska ta och utforma en annons på kiruna.cc och kolla om nån har liggandes någonstans i någon vindskartong. Jag måste ju börja sy på den om jag ska hinna klart till dagen D. Det är nämligen ingen hejd på mitt självförtroende, jag tror på allvar att jag kommer klara av att sy min egen brudklänning! Hahaha!

Ovido - Quiz & Flashcards