Direktlänk till inlägg 17 maj 2007

Söndagar

Av Kicki - 17 maj 2007 16:31

Det är många söndagar på våren. Idag är det ju söndag. Äffarerna på stan har inte öppet. Men det gjorde ingenting, vi knallade ner till coop, jag, Matilda, Åsa, Alvar och Miloo. Vi fick en redig promenad och när vi väl var där visste jag inte vad jag skulle handla. En glad nyhet var att "Hipp" ekologiska mjölkersättning fanns, en dålig nyhet var att den kostade nästan dubbelt så mycket som Nestlé och Semper. Suck!


Mitt skavsår på höger fot är envist och hänger sig kvar. Ont gör det. Jag har lyckats tänka på annat när jag har promenerat, desto ondare gör det när jag kommer hem efter 7 kms promenad.


Bröllopet närmar sig. Och jag höll på att förlora kontrollen. Det är mitt bröllop och jag har redan bokat lokal och planerat mat och grejer. Idag fick jag höra att svärmor och svärfar ville vara snälla och boka en annan lokal med catering och allt. Vi får väl se hur det går det här. Jag och blivande maken pratade med svärfar idag och berättade vår plan. Hoppas det inte blir något strul nu.

 
 
Ingen bild

Jennie

17 maj 2007 17:30

Va ska ni gifta er =) Grattis grattis =) vad skoj =) När, var, hur???

 
Ingen bild

Åsa

17 maj 2007 18:26

Men vad i h-vete? Ska det vara så j**** svårt?

 
Nina

Nina

17 maj 2007 20:45

Mäh! Vad ROLIGT att ni ska gifta er! Det är kul att gå på sitt eget bröllop... ;)

http://pippi.blogg.se

 
Ingen bild

nyfiken

18 maj 2007 07:38

Testat skavsårsplåster från Apoteket? Känns ingenting fast man prommat flera dagar i fjällen

 
Ingen bild

Kicki

20 maj 2007 11:56

Jennie: Håll utkik i brevlådan för närmare information...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 2 december 2008 21:14

Jag är aldrig ute i tid när det gäller julklappar. Jag har nog aldrig varit det heller. Varje år tänker jag samma sak, att jag ska ha en lista för alla jag brukar köpa julklappar till (det är inte så många) och under året skriva upp idéer jag får. Fö...

Av Kicki - 28 november 2008 22:00

Nu finns hela min bröstförminskningshistoria på min nya blogg http://karoos.blogg.se ...

Av Kicki - 26 november 2008 13:24

Jag gjorde en ny blogg. Se den här: http://karoos.blogg.se/

Av Kicki - 26 november 2008 11:25

Igårkväll ställde jag alarm på 07:30. Imorse när alarmet ringde, snoozade jag en gång och steg sen upp. Kände mig ovanligt pigg. Tittade på klockan i köket som stod på 09:16 och klockan vid teven stod på 09:16. Mobiltelefonen sa dock 07:54 och när ja...

Av Kicki - 22 november 2008 14:23

Jag tycker att vintern har skött sig riktigt bra iår. Det har blivit kallt, sakta med säkert, kommit lite snö, blivit ännu kallare och nu snöar det ordentligt. Det måste vara kallt först, så att backen och sjöarna fryser ordentligt. Sen kan snön komm...

Ovido - Quiz & Flashcards