Alla inlägg den 30 mars 2007

Av Kicki - 30 mars 2007 10:59

Det är härligt med uppmuntrande kommentarer. Annars skulle jag nog vara en riktig surjävel. Igår bakade jag kanelbullar igen, efter jag hade tvättat. Idag har jag slängt ut varenda matta, dammsugit, dammtorkat och piskat mattor. Allt till hög musik (hoppas inte grannen misstycker...)! Snart ska jag stryka gardinerna som jag tvättade igår.Har även inatt sovit som en stock. Varit upp en gång. På vädret i teve säger de att de snöar och är molnigt här. Men när jag tittar ut är himlen klarblå och solen skiner som tusan. Det är inte riktigt lika många plusgrader som för ett par dagar sen, men jag har dörren öppen hela vägen ut utan att frysa. Ibland när jag lyssnar på mina gamla skivor, vilka nästan alla är på datorn nu för tiden, så upptäcker jag att jag är mer syntare än hårdrockare nu för tiden. Ibland har jag tillochmed tyckt att Slayer lever om lite väl mycket, men när det spelas Depeche Mode så går jag och höjer. Vad är det för fasoner? Jag trodde jag alltid skulle vara mest hårdrockare i hjärtat.

Ovido - Quiz & Flashcards