Alla inlägg den 1 mars 2007

Av Kicki - 1 mars 2007 09:15

Och då menar jag inte på andra sidan mig, utan jordklotet. Pratar med Nya Zeeland. Där är det 25 grader varmt och har varit det i flera veckor. Det är sommar där nu. Jag är lite avundsjuk. Använde en ansiktskräm nu på morgonen som jag använt på sommaren sist, och då fick jag för mig att det var sommar ute och att det precis hade regnat. Men ute hade det nog snöat precis, för bilen är vit. Jag vill inte ha sommar på en gång, nu har jag precis börjat längta och jag vill göra det ett tag.Jag längtar så till förlossningen. Jag ser fram emot den med förtjusning! Innan jag ska somna på kvällen ligger jag och föreställer mig hur det är. Jag försöker föreställa mig värkarna och var de känns. Det är så spännande! 40 dagar är det kvar till beräknad förlossning. Nedräkning.

Ovido - Quiz & Flashcards