Alla inlägg den 9 mars 2007

Av Kicki - 9 mars 2007 08:20

Igårkväll störtade jag. Jag blev helt slut och mådde lite illa. Natten var hemsk. Jag har sovit som en kratta, bara vänt på mig och försökt hitta en bekväm ställning. Det gick inget bra. Jag tror jag sovit ett par timmar riktigt ordentligt. Min kille var gulligast och gjorde färdigt frukost och dukade, så jag behövde bara sätta mig och äta. Min mage är alldeles öm! Idag kommer jag bara att ligga och vila, hela dagen. Kanske har jag åkt på en förkylning. Här är insändaren som vi hade i NSD igår:"Vi har frågat oss många gånger varför man bor i Kiruna. Ett svar kan vara att man är intresserad av vintersporter som tillexempel skoterkörning. Då tycker vi att Kiruna kan vara en stad där ett sådant intresse får stöd istället för kritik. Det är mycket bättre att ungdomarna ägnar sig åt detta än att de driver runt på stan, dricker alkohol och testar droger. Vintern varar inte hela året, ens i Kiruna. Den egentliga skotersäsongen är inte så oändligt lång ändå. Förslaget i sig är på prov från första mars till sista april, vilket blir två månader sammanlagt, av årets tolv.Tanken med förslaget om skoterkörning i stan är god, och det kommer väl ta sin tid innan man har fått ordning på skoteråkarna. Nytt är ju även regeln om förarbevis för snöskoter, det kommer väl ta sin tid innan alla har tagit det också. Information om regler för skoteråkning får man när man tar detta förarbevis./Mikael och Katarina"

Ovido - Quiz & Flashcards