Alla inlägg den 20 mars 2007

Av Kicki - 20 mars 2007 08:56

Tack mina kusiner för era kommentarer! Det var roligt att läsa. Jag har bestämt mig för att bara lyssna på de positiva förlossningshistorierna. Ett bra knep tror jag.Igår började jag fundera på att start eget. Jag vill starta eget, men jag vet inte riktigt vad jag ska syssla med. Men jag har en liten idé som jag ska bygga vidare på. Inatt kom halsbrännan igen, vid fyra tiden. Jag gick upp och tuggade lite ingefära och drack ett glas linfrön, sen la jag mig och dagdrömde om min firma. Jag kom på ett namn, en logga och massor av andra grejer. Tillslut så började jag somna och då var firman igång och jag for omkring i min egna firmabil och jobbade. Jag har ju gått företagarskolan, så jag ska damma av mina kunskaper och fila på min idé nu. Måste få ner alla mina idéer och kreativa lösningar på papper eller dataskärm. Det är så knäppt vilka visioner jag får i mina dagdrömmar. Det bara sprutar idéer, som fyrverkeri! Sen behöver jag bara öppna käften åt fel person som säger att det inte är någon idé alls, att andra kommer göra det bättre än jag och bla bla bla... Jo, sen kommer jag inte ha tid att fila på någon idé när spädis kommit till världen. Eller hur?Eller kanske, nä, den här gången ska jag vara hemlig...

Ovido - Quiz & Flashcards