Alla inlägg den 26 mars 2007

Av Kicki - 26 mars 2007 12:55

Idag var det dags igen för besök hos barnmorskan. Nu har bejbis fixerat sig, jag kände alltså rätt! Spännande. Då vill den nog komma ut ändå! Vi tog lite blodprover oxå. Och så vägde vi mig. Usch. Det blir en svettig sommar, men då får det väl bli det då!Sen var man ju helt slut för dagen. Hem och vila. Kanske orkar jag ut en liten sväng till idag. Det är så fint väder, varmt och soligt, så lite extra energi har jag fått. Jag blir så hemskt stel av att sitta och ligga. Det är nästan så att det gnisslar och knarrar innan allt är rörligt igen när jag har suttit ett tag. Ute tinar det. Droppar från taket. Vattenpölar överallt.Vad är det jag hör? Har grannen en undulat?! Jag tror tamejfan grannen har en undulat!!!

Ovido - Quiz & Flashcards