Alla inlägg den 4 mars 2007

Av Kicki - 4 mars 2007 14:58

Jag vill tacka alla killar som gjort slut med mig och alla killar som betett sig illa mot mig. Om det inte vore för er så hade jag inte haft det så bra som jag har det nu. Jag är så lycklig. Jag har det så bra. Jag har svårt att tänka mig att jag skulle kunna ha det bättre. Jag vill ha det precis som jag har det nu. Alltså vill jag inte ändra på något som jag varit med om, gjort eller blivit utsatt för. Allt detta gjorde att jag hamnade precis här, kär och lycklig med en bejbis i magen.Jag har precis kommit hem från en liten promenadsväng. Gick ner till min systers jobb och hälsade på, nerför hela vägen. Och sen gick jag hem, uppför hela vägen. Nu är mina fötter heta, runda och pulserande. Det är perfekt promenadväder ute. Inte för kallt så man måste klä på sig flera lager och inte för varmt så man börjar svettas när man går. Det är soligt och blåser inte. Perfekt. Och den promenadsvängen jag gick var alldeles tillräcklig. Utan stavar hade det aldrig gått! Haha!Nä, vad jag har det bra alltså. Tänk alla gånger jag varit deprimerad och mått dåligt. Ibland har jag nästan velat dö. Ensam, ledsen, utstött. Dåligt självförtroende. Nu är jag här! Och det är hit jag längtat. Det är det här jag har strävat efter. Lyckliga jag!

Ovido - Quiz & Flashcards