Alla inlägg den 12 mars 2007

Av Kicki - 12 mars 2007 14:18

...är schemat idag. Fullare än på länge. Barnmorskan klockan elva och nu sitter jag och väntar på att klockan ska närma sig tre, för då är det infomöte på Försäkringskassan. Hos barnmorskan mätte vi magen som nu är 34 cm, bejbisens hjärtfrekvens var 156 slag, mitt blodtryck var 120/65. Allt ser bra ut. Bejbisen ligger med huvet ner men är rörlig, så den har inte fixerat sig än...Vi ska dit igen den 26:e. Idag är jag iallafall lite piggare. Det är nog viktigt att komma ut och aktivera sig direkt på förmiddagen. Det är riktigt vårväder idag, snön smälter! Vi var till TT och tog en kaffe efter mvc och vi höll inte på att komma därifrån, för de var där och snöröjde med traktor och lastbil. Lastbilen körde fast i snöslasket och kom inte lös trots att traktorn hjälpte till att knuffa. Vi satt och tittade på ett bra tag innan de släppte iväg oss. Om de har kommit lös än, vet jag inte.Usch, vad tråkigt att gå på tråkigt möte! Men jag måste gå idag. Nästa gång de har info är inte förrän 16:e april och då ska jag banne mig vara mamma!

Ovido - Quiz & Flashcards