Alla inlägg den 5 mars 2007

Av Kicki - 5 mars 2007 18:10

Imorn ska jag dit och få mina intyg verifierade. Jag satt och tittade på platsbanken nyss, det finns jobb! Jag kommer ihåg när vi började högstadiet och vår klassföreståndare sa till oss att när vi går ut skolan kommer det inte att finnas några jobb. Det var verkligen uppmuntrande att höra. Nu har det gått några år, nu finns det jobb i Kiruna.Tog en liten promenad upp på stan idag och åkte buss hem. Det tar fyra minuter att åka buss hem från stan. Det tog inte fyra minuter att gå dit. Men jag var ganska pigg och rask! Det var jätteklart och soligt och svinkallt så fort man kom i skuggan. Vi köpte ett såntdär platt dammsugarmunstycke idag. Oj vad det såg roligt ut när älskling provdammsög. Tillslut gick man på reklamen. Hehe.

Ovido - Quiz & Flashcards