Direktlänk till inlägg 13 april 2008

Som en lärka

Av Kicki - 13 april 2008 22:01

Jag kände mig faktiskt skitseg innan jag åkte på jobbet. Men när jag väl satt där i taxin och annonserade min ankomst i kom.radion så kände jag mig väldigt pigg och glad, laddad, på något vis. Det gick galant och strax innan åtta var jag hemma igen. Då var det natti-natti för mig och min bil. Nu ska jag inte köra förrän imorn klockan arton-noll-noll. Men säkert är jag ute lite innan. 


Det börjar gå bättre och bättre iallafall. Igår var min dundertabbe-dag. Allt blev fell, från början till slut. Nån körning gick väl felfritt, men i det stora hela gick den dagen åt fanders. Jag höll på att tappa självförtroendet och skällde på mig själv mellan körningarna. Men jag har kompenserat det idag. Nu börjar jag bli varm i kläderna och förstår på ett ungefär systemet och hur jag ska göra rent tekniskt. Att köra och träffa kunder är inga problem, hitta är också en baggis, men när det är olika sorters kvitton, kundnummer, beställningsnummer, körtyper och prislistor så blir jag lite snurrig. Speciellt om jag har fyra kunder i bilen som alla ska betala på olika sätt, olika mycket och av på olika ställen. Nåja, jag lär mig nog det här oxå. Snart tycker jag säkert att det är dösimpelt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 2 december 2008 21:14

Jag är aldrig ute i tid när det gäller julklappar. Jag har nog aldrig varit det heller. Varje år tänker jag samma sak, att jag ska ha en lista för alla jag brukar köpa julklappar till (det är inte så många) och under året skriva upp idéer jag får. Fö...

Av Kicki - 28 november 2008 22:00

Nu finns hela min bröstförminskningshistoria på min nya blogg http://karoos.blogg.se ...

Av Kicki - 26 november 2008 13:24

Jag gjorde en ny blogg. Se den här: http://karoos.blogg.se/

Av Kicki - 26 november 2008 11:25

Igårkväll ställde jag alarm på 07:30. Imorse när alarmet ringde, snoozade jag en gång och steg sen upp. Kände mig ovanligt pigg. Tittade på klockan i köket som stod på 09:16 och klockan vid teven stod på 09:16. Mobiltelefonen sa dock 07:54 och när ja...

Av Kicki - 22 november 2008 14:23

Jag tycker att vintern har skött sig riktigt bra iår. Det har blivit kallt, sakta med säkert, kommit lite snö, blivit ännu kallare och nu snöar det ordentligt. Det måste vara kallt först, så att backen och sjöarna fryser ordentligt. Sen kan snön komm...

Ovido - Quiz & Flashcards