Direktlänk till inlägg 23 april 2008

Jag är ju inte van!

Av Kicki - 23 april 2008 11:57

Efter ett niodagarsskift var jag rätt mör, faktiskt. Jag kände mig bakis i en hel dag och har varit skittrött i två dagar. Trots det är det roligt att jobba. Nu börjar jag känna att jag fattar det mesta, och då är det riktigt skoj. Men det finns stunder då jag undrar vad jag gett mig in på. Jag får ju jobba hur mycket jag vill.

Det är tråkigt att jag är borta från Matilda så mycket. Det blir mycket pussar när jag kommer hem, om hon är vaken då, vill säga. Helst hade jag velat vara hemmafru, men lönen behövs.


Idag var jag på synkontroll. Jag har beställt nya glasögon. Det blir sådana som blir mörka när det är ljust.

Jag slarvar med att använda glasögonen just för att jag vill ha solglasögon när det är soligt, och då ids jag inte ta med mina vanliga i fickan. Nu kommer jag antagligen att använda glasögon oftare, när jag får de här nya. Och fort går det. Hon sa att de antagligen blir klara i början på nästa vecka, men att jag inte ska bli förvånad om de ringer redan på fredag.


Matilda är lite trött, men även lite busig. Hon har vilat en stund i sin säng, men nu är det nog dags att leka lite igen.

 
 
Mia

Mia

23 april 2008 12:22

Hello! Du, gå in på msn nån gång och skicka Depechelåten så ska jag skicka den jag snackade om.

http://angrytheinch.blogspot.com

 
Ingen bild

Kicki

29 april 2008 15:26

Ska försöka... :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 2 december 2008 21:14

Jag är aldrig ute i tid när det gäller julklappar. Jag har nog aldrig varit det heller. Varje år tänker jag samma sak, att jag ska ha en lista för alla jag brukar köpa julklappar till (det är inte så många) och under året skriva upp idéer jag får. Fö...

Av Kicki - 28 november 2008 22:00

Nu finns hela min bröstförminskningshistoria på min nya blogg http://karoos.blogg.se ...

Av Kicki - 26 november 2008 13:24

Jag gjorde en ny blogg. Se den här: http://karoos.blogg.se/

Av Kicki - 26 november 2008 11:25

Igårkväll ställde jag alarm på 07:30. Imorse när alarmet ringde, snoozade jag en gång och steg sen upp. Kände mig ovanligt pigg. Tittade på klockan i köket som stod på 09:16 och klockan vid teven stod på 09:16. Mobiltelefonen sa dock 07:54 och när ja...

Av Kicki - 22 november 2008 14:23

Jag tycker att vintern har skött sig riktigt bra iår. Det har blivit kallt, sakta med säkert, kommit lite snö, blivit ännu kallare och nu snöar det ordentligt. Det måste vara kallt först, så att backen och sjöarna fryser ordentligt. Sen kan snön komm...

Ovido - Quiz & Flashcards