Direktlänk till inlägg 21 mars 2007

MIna fötter

Av Kicki - 21 mars 2007 09:09

De är mitt största bekymmer nu. Jag har suttit hemma i två dagar, nersjunken i fåtöljen med fötterna på bordet. Men det hjälper inte mycket. De är så svullna och hemska. Ute är det irriterande fint väder. Jag hoppas att det ska börja blåsa och snöa och va tråkmulet, men nej, solen skiner och fåglarna kvittrar. Jag får snällt sitta och titta ut. Himlen har nog aldrig varit så jälva klarblå!Imorse ringde jag till mvc och frågade om det fanns något jag kunde göra. Men nej, det gjorde det inte. Hålla fötterna svala och högt upp, det är allt. Jag tänkte att om jag passar på när fötterna är lite svullna, och skyndar mig att ta på kängorna och så knyter jag dem jättehårt så kan jag kanske gå ut och gå en sväng! Men älskling tyckte det var en dålig idé.Nu är det fritt fram för bejbis att komma! Det är bara att sätta igång, om jag får bestämma. Fram till måndag är det lugnt. Sen får den vänta till nästa onsdag, och då är det helt fritt fram. Kom bara! Kom! Vi längtar efter dig!

 
 
Nina

Nina

21 mars 2007 18:10

Å herreminje... Det där är inte skönt! I synnerhet inte som det inte går att göra så mycket åt det. Sympatier i massor - jag såg också ut sådär om händer och fötter under båda graviditeterna...

Om bejbisen inte anlänt nästnästa lördag (sista mars) så kan ni ju komma hit och fika lite - vi ska bulla upp lite med tanke på M:s jämna födelsedagsantal ;) Ni får ju komma med bejbis också - fattas bara annat, men det kanske inte känns helt bekvämt. Ni gör hur ni vill :-)

http://pippi.blogg.se

 
Ingen bild

Kicki

22 mars 2007 10:23

Tack för inbjudan Nina! Och tack för sympatierna!

 
Sussie

Sussie

22 mars 2007 21:51

Hej! Nu närmar sig dagen D med stormsteg. Tänkte bara passa på att önska er lycka till. Kom ihåg att njuta. Det är så häftigt!!

http://holger.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 2 december 2008 21:14

Jag är aldrig ute i tid när det gäller julklappar. Jag har nog aldrig varit det heller. Varje år tänker jag samma sak, att jag ska ha en lista för alla jag brukar köpa julklappar till (det är inte så många) och under året skriva upp idéer jag får. Fö...

Av Kicki - 28 november 2008 22:00

Nu finns hela min bröstförminskningshistoria på min nya blogg http://karoos.blogg.se ...

Av Kicki - 26 november 2008 13:24

Jag gjorde en ny blogg. Se den här: http://karoos.blogg.se/

Av Kicki - 26 november 2008 11:25

Igårkväll ställde jag alarm på 07:30. Imorse när alarmet ringde, snoozade jag en gång och steg sen upp. Kände mig ovanligt pigg. Tittade på klockan i köket som stod på 09:16 och klockan vid teven stod på 09:16. Mobiltelefonen sa dock 07:54 och när ja...

Av Kicki - 22 november 2008 14:23

Jag tycker att vintern har skött sig riktigt bra iår. Det har blivit kallt, sakta med säkert, kommit lite snö, blivit ännu kallare och nu snöar det ordentligt. Det måste vara kallt först, så att backen och sjöarna fryser ordentligt. Sen kan snön komm...

Ovido - Quiz & Flashcards