Direktlänk till inlägg 28 mars 2007

Inte än, men snart?

Av Kicki - 28 mars 2007 11:49

Jag är beredd. Helt lugn, men redo. Kommer du snart?Igår skulle vi besikta bilen, tjugo över åtta på morgonen. Jag gick på toaletten innan vi skulle åka. Då gick proppen. Syster fick rycka in och köra bilen till bilprovningen. Jag fick vara med Alvar. Inget mer hände. Jag var skittrött hela dagen.Inatt vaknade jag vid tre. Vid fyra fick jag småvärkar som höll på ungefär till fem. Sen somnade jag och vaknade halv åtta. Inget mer hände.Nu har vi varit och handlat lite på coop. Träffade en bekant som tyckte jag borde åka till BB, direkt. Men det känns ju ingenting! Vattnet har inte gått, jag har inga värkar. Jag vill inte åka dit och vända och åka hem igen. Jag väntar till det känns på riktigt. Under tiden kan jag göra annat. Snart ska jag portionera köttfärs och korv och frysa in. Jag har fan lust att baka igen. Det är så roligt att baka bullar, och kanske blir bejbis sugen och vill komma ut då?Älskling har samlat krafterna och påskpyntat litegrann hemma. Nu har vi ris med färgglada fjädrar både ute och inne. Jag ville måla ägg, men det var överkurs.

 
 
Ingen bild

Jennie

28 mars 2007 13:35

Det är bara att sätta igång o baka, bulldoft lockar ut även den blygaste bejbis =)

 
Nina

Nina

28 mars 2007 18:59

Så otroligt spännande! Det här är ju tveklöst veckans cliffhanger ;-) Instämmer i övrigt med föregående talare beträffande bullbaket :-)

http://pippi.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 2 december 2008 21:14

Jag är aldrig ute i tid när det gäller julklappar. Jag har nog aldrig varit det heller. Varje år tänker jag samma sak, att jag ska ha en lista för alla jag brukar köpa julklappar till (det är inte så många) och under året skriva upp idéer jag får. Fö...

Av Kicki - 28 november 2008 22:00

Nu finns hela min bröstförminskningshistoria på min nya blogg http://karoos.blogg.se ...

Av Kicki - 26 november 2008 13:24

Jag gjorde en ny blogg. Se den här: http://karoos.blogg.se/

Av Kicki - 26 november 2008 11:25

Igårkväll ställde jag alarm på 07:30. Imorse när alarmet ringde, snoozade jag en gång och steg sen upp. Kände mig ovanligt pigg. Tittade på klockan i köket som stod på 09:16 och klockan vid teven stod på 09:16. Mobiltelefonen sa dock 07:54 och när ja...

Av Kicki - 22 november 2008 14:23

Jag tycker att vintern har skött sig riktigt bra iår. Det har blivit kallt, sakta med säkert, kommit lite snö, blivit ännu kallare och nu snöar det ordentligt. Det måste vara kallt först, så att backen och sjöarna fryser ordentligt. Sen kan snön komm...

Ovido - Quiz & Flashcards