Direktlänk till inlägg 29 mars 2007

Grinig

Av Kicki - 29 mars 2007 11:14

Jag har gnällt på allt idag. Är grinig och sur. Men det hjälper ju inte. Inatt har jag sovit som en sten! Jag har inte ens varit upp på toaletten, vilket är första gången sen jag blev gravid. Bejbis trampar vatten ovanför min navel, hickar lite ibland. Sen händer inget mer.Nu tvättar jag kläder i maskin och gardiner för hand. Älskling åkte upp på stan, men han hade tråkigt så han kommer hem igen. Då kan jag skicka honom på konsum och köpa jäst. Igår gjorde jag jordgubb och blåbärspaj. Idag blir det mer bullar. Av alla bullar jag bakade är det sju stycken kvar.Svärfar hade sett en taxi köra med full fart mot Gällivare och ringde genast älskling och frågade om det var vi. Det var det ju inte. Varför var det inte det?

 
 
Ingen bild

Kajsa-kusin

29 mars 2007 12:41

Om du har sovit som en stock inatt då börjar det nog närma sig....har jag hört.
Kroppen förbereder sig för förlossningen.Men det kanske bara jag som svamlar.Om Matte gissade på onsdag så gör jag en gissning att det tittar ut en bejbis på fredag...Hoppas att filuren kommer snart, jag är sååå nyfiken!!
kramiskramis

 
Nina

Nina

29 mars 2007 19:52

Inga tider är som väntans tider ;) Du kan få låna våra hundar och skaffa dig ett hjärnsläpp på dem - det var så jag gjorde dagen innan T. föddes... Att jag då dessutom var sur och grinig redan innan gjorde nog inte saken bättre ;-) Tror att bejbis kommer i morgon! Allra senast på lördag...

http://pippi.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 2 december 2008 21:14

Jag är aldrig ute i tid när det gäller julklappar. Jag har nog aldrig varit det heller. Varje år tänker jag samma sak, att jag ska ha en lista för alla jag brukar köpa julklappar till (det är inte så många) och under året skriva upp idéer jag får. Fö...

Av Kicki - 28 november 2008 22:00

Nu finns hela min bröstförminskningshistoria på min nya blogg http://karoos.blogg.se ...

Av Kicki - 26 november 2008 13:24

Jag gjorde en ny blogg. Se den här: http://karoos.blogg.se/

Av Kicki - 26 november 2008 11:25

Igårkväll ställde jag alarm på 07:30. Imorse när alarmet ringde, snoozade jag en gång och steg sen upp. Kände mig ovanligt pigg. Tittade på klockan i köket som stod på 09:16 och klockan vid teven stod på 09:16. Mobiltelefonen sa dock 07:54 och när ja...

Av Kicki - 22 november 2008 14:23

Jag tycker att vintern har skött sig riktigt bra iår. Det har blivit kallt, sakta med säkert, kommit lite snö, blivit ännu kallare och nu snöar det ordentligt. Det måste vara kallt först, så att backen och sjöarna fryser ordentligt. Sen kan snön komm...

Ovido - Quiz & Flashcards