Alla inlägg den 2 november 2007

Av Kicki - 2 november 2007 12:27

Idag hämtade jag mitt paket som jag fått från soundpollution. I paketet fanns en skiva med Foo Fighters och en Anthrax-t-shirt. Härligt! Vi har spisat Foo Fighters här och fortsatt med Mustasch av bara farten. Nu vill jag bara beställa fler skivor! Jag blir beroende. Nästa köp blir nog Britney Spears nya.


På lördag ska mina vänner ut på krogen, och även om jag kan följa med så vet jag inte riktigt om jag vill. Det skulle säkert va jätteroligt, men jag vill inte bli bakis! Usch! Och så vill jag inte att det ska gå nå pengar. Jag vill köpa chaps, och det är ungefär en kväll på krogen, om man räknar förfest, taxi, inträde och dricka. Och ett par chaps har jag användning för, läääänge. Det är svårt det här. Jag har inte så länge på mig att bestämma mig.

Ovido - Quiz & Flashcards