Alla inlägg den 9 november 2007

Av Kicki - 9 november 2007 10:33

Nu är det tätt mellan snöflingorna, och det har hållit på några timmar nu. Det kommer äntligen att bli ett riktigt snötäcke! Hittills har gräset stuckit upp genom snön. Det är ingen riktig vinter.

Jag undrar hur bilen mår därute. Det är ju det där med kupévärmaren.


Matilda var på hörsel- och synkontroll igår. Men hon var för trött, det var precis under hennes tupplurtid vi var där. Så vi bytte tid, om ca en månad ska vi prova igen. Nästa vecka ska vi på röngten för höften, då får vi se om det är något. Matildas mormor fick följa med. Hon fick även följa med och handla sen.


Jag har sovit som en kratta igen. Förstår inte varför jag ska hålla på att vakna mitt i natten! Det är döstörigt. Och det är så svårt att somna om. Jag drömde iallafall att det var vinter och att vi skulle köra släde i skogen.

Ovido - Quiz & Flashcards