Alla inlägg den 22 november 2007

Av Kicki - 22 november 2007 14:21

Förkylningen kom och hoppade på mig mitt i natten! Klockan fyra imorse gick jag upp och tog ett glas echinaforce, en vitlöksklyfta och en bamyl. Det gjorde ont i näsan, halsen och bakom pannan. Jag trodde jag skulle klara mig!

Ute snöar det på tvären, så det är ju en perfekt dag att vara hemma och bara vila. Men alla tv-kanaler är borta! Det är bara myrornas krig! Typiskt. Det har varit så hela dan. Så nu lyssnar vi på Backstreet Boys istället, det är inte fy skam!


Imorgon är det bara att jag är frisk, jag tänker inte ligga hemma flera dagar. Då blir jag på dåligt humör.


En som inte är på dåligt humör är ju Matilda. Hon smackar och tjuter och skrattar så fort man tittar på henne. Fan, vilken härlig unge! Och hon är min! Jag får vara med henne varje dag! Varje morgon får jag se hennes solskensleende.

Idag ska hon få bada och få massage med olja. Hon har börjat få torra kinder, när hon äter och grisar och blir torkad i ansiktet. Det ska vi råda bot på idag.

Ovido - Quiz & Flashcards