Alla inlägg den 2 april 2007

Av Kicki - 2 april 2007 15:01

Jag har äntligen kunnat börja köpa grejer till bejbisen. Det har lossnat! Skrev ju tidigare om första blöjpaketet och napparna, idag blev det en babysitter. Jag har fortfarande lite svårt att köpa kläder, och det kommer jag nog ha tills den kommer ut. Jag måste se vem det är innan jag börjar köpa kläder. Idag tänkte jag gå på nya barnklädaffären som har öppnat här i stan, men vi åkte ner på stormarknaden istället, mamma, mormor och jag. Och där satt älskling och väntade på oss.Vi firar tre år idag! Jag räknar från dagen då vi lärde känna varann, och det är tre år sen idag! Jädrans asså, vad tiden går. Snart har jag bott i den här lägenheten i tre år. Det betyder att det var sex år sedan jag flyttade tillbaka från Göteborg. Ojoj...Vattenballongsyndromet har blivit mer påtagligt nu. Igårkväll kändes det verkligen som att närsomhelst går den sönder och vattnet forsar ut. Bejbis tar sats med småfötterna i mitt mellangärde och kör ner huvet så att det känns som att det buktar där nere. Det är verkligen en helt ny värld att vara gravid, såna här grejer har man ju aldrig varit med om förut!

Ovido - Quiz & Flashcards