Alla inlägg den 3 april 2007

Av Kicki - 3 april 2007 18:55

Måste bara visa vårt fina påskris, med gröna löv och allt! Det är så roligt att pynta!Glad Påsk!

Av Kicki - 3 april 2007 08:22

Inatt höll jag på att börja grina. Halsbrännan, som jag sluppit ett tag nu, kom tillbaka, med besked. Jag tog först en novalucol, vilket inte hjälpte, så jag gick upp och blandade boveteflingor i vatten och drack. Sen blandade jag linfrön och drack det och till sist tog jag lite ingefära. När jag la mig igen fick jag lägga ihop ett torn av kuddar under huvudet. Så fort jag vred huvudet kom halsbrännan tillbaka. Höfterna bråkade också. När jag låg på rygg började det värka i hela ryggen tillslut. När jag la mig på sidan fick jag, förutom halsbränna, värk i höften och hela benet, efter en liten stund. Så jag har legat så och snurrat, förskiktigt för att slippa halsbrännan, och varvat det med att springa på toaletten. Ligger jag på rygg blir jag alltid kissnödig... Nu byter jag gärna! Jag vill ha lite omväxling och vakna av att en liten bejbis skriker efter mat istället för att jag vaknar av att jag ska kräkas eller av att det känns som att benen ska lossna. Jag är så trött på att ha ont överallt, från smalbenen till tinningarna.Som tur är händer det ju inte så ofta att nätterna blir så här. Men när det gör det så vill jag bara ge upp, grina och skrika. Men vad hjälper det?

Ovido - Quiz & Flashcards