Alla inlägg den 16 april 2007

Av Kicki - 16 april 2007 14:18

Tack för alla kommentarer. Jag ska ta åt mig av alla tips. Vi har faktiskt infört ett system där jag ammar först, sen får det sjunka innan vi ger lite ersättning i omgångar så vi hinner se om hon blir mätt, innan det är allt för fullt så det kommer upp igen. Det verkar funka ganska bra. Vi provade även med nappen igår, vilket oxå funkade en liten stund. Imorse sög hon på älsklings arm när jag var i duschen, hon tyckte jag slutade amma för tidigt, kanske.


Idag knöt jag på mig kängorna och tog barnvagnen ut på power walk. Min första sen jag blev gravid! Det var så härligt att ta i och pressa i uppförsbackarna. Jag är helt förvånad att jag orkar gå igen, och att jag kan! Och Matilda ligger så bra i vagnen och myser och sover. Det är det bästa. Jag känner mig så fri.


Idag fick Matilda sitt personnummer. Det var ju jätteskojigt! Nu finns hon på riktigt, hihi!


Imorn kommer BVC på hembesök, då får vi se hur mycket hon ökat i vikt, så vi får veta om vårt matningssystem funkar ordentligt.

Ovido - Quiz & Flashcards