Alla inlägg den 26 april 2007

Av Kicki - 26 april 2007 17:33

Det är vår familj. Idag har jag varit väse, för min röst fanns inte imorse. Den var borta. Sen har jag väst lite hela dagen, när rösten kom tillbaka litegrann. Matilda är sprattle, hon är rolig när hon ska ammas, sprattlar med alla armar och ben. Älskling är husse, för han har missuppfattat det där med "pappa" och "husse". Därför blir ibland sprattle vår lilla valp.

Imorn ska jag vara helt frisk för husse lät mig sova hela natten. Han har handskats med valpen inatt så att jag skulle få vila och bli frisk. Det var bra, för då kan jag gå och handla imorn när vi får pengar.

Idag fick jag samtal från FK som frågade mig lite om min SGI. Nu skulle hon ta ett beslut och mina pengar kommer i slutet på nästa vecka. Det ska bli spännande och se hur mycket det blir!

 Matilda kommer i NSD på måndag, förhoppningsvis, om allt går som det ska. Jag mailade dem idag. Andra planer är i görningen, men än ska inget avslöjas. Det är många saker som ska bockas av på listan, men det är på gång. Fortsättning följer...

Ovido - Quiz & Flashcards