Alla inlägg den 17 april 2007

Av Kicki - 17 april 2007 14:10

Idag kom de från bvc på hembesök och informerade en massa om en massa. Och så vägde de Matilda, som inte hade gått upp särskilt mycket på en vecka, men hon hade gått upp!


Matilda är en hårdrocksbejbis. Imorse var Pain musikgäst i nyhetsmorgon, och Matilda gnällde innan och efter de spelade. Jag blev alldeles nöjd! Klart man ska va en hårdrocksbejbis! Nu spelar jag lite hårdrock för henne. Men min syster sa att hon trodde alla bejbisar var hårdrocksbejbisar tills man lärde dem annat... Jag ska lära Matilda allt jag kan om hårdrock!


Vi var på powerwalk idag oxå en sväng. Sen fikade vi med de andra bejbisarna som nu är ganska stora, dvs Alvar och Minton, och deras mammor, Alvars pappa, farmor och mormor. Jag ska ta och smita in i duschen nu, medan Matilda lyssnar på Black Sabbath och älskling håller lite koll.

Ovido - Quiz & Flashcards