Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Kicki - 26 februari 2008 18:09

När jag är hemma på dagarna brukar jag ha teven på, även när jag gör annat. Då blir det ju att man hör reklamen i varje reklamavbrott. Om man går efter den är det verkligen synd om svenska folket.

Vi lider av mjäll, migrän, ont i kroppen, fotsvamp, illaluktande flytningar, hemorrojder, dålig andedräkt, ilningar i tänderna, munsår, halsbränna och sura uppstötningar.

Och på tv3 visar de i sina probram att vi även är skuldsatta, överviktiga, otränade och har hemska grannar.


Jag tycker jag har det ganska bra ändå.

Av Kicki - 26 februari 2008 15:42

Jag bestämde mig alldeles själv. Här är den http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/w380?cc=se&lc=sv

Kommer om ett par veckor. Tjohooo!

Ovido - Quiz & Flashcards