Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Kicki - 21 februari 2008 21:17

Bejbis hostar. Det blir mest när hon sover. Då rusar jag till henne och ställer mig bredvid henne säng. Om hon hostar mycket sätter jag henne upp och klappar på hennes rygg. Men oftast somnar hon om.

När hon är vaken hostar hon inte alls lika mycket. Och hon är ganska pigg och glad. Hon säger bupph åt allt, och ibland booph. Det är hennes första förkylning och hon gör det så bra! Ett glatt humör kan bota det mesta.

Vi var hemma hela dagen, bejbis och jag. Vi har myst och haft myskläder. Jag har gjort c-vitamin-boost av yoghurt, blåbär och hallon som vi åt till lunch. Sen har jag packat bacon... Ett kilo bacon har jag delat upp i "portionspåsar" och in i frysen. Pust. Många påsar blev det.

Av Kicki - 21 februari 2008 21:12

Kommer snart, säger de på hemsidan. SonyEricsson W380i. Det känns jättekonstigt. Jag vill ha tillbaka min telefon!!!

Av Kicki - 21 februari 2008 12:43

Jag ska skaffa mig en ny mobiltelefon och behöver tips. Helst SonyEricsson, men Nokia går väl bra oxå.

Igår skulle jag nämligen gå och kolla om min telefon kommit tillbaka från reparation. Men de sa att den inte skulle komma tillbaka, och att de skulle göra ett återköp! Jag tyckte verkligen om min telefon! Det var en SonyEricsson Z610i. Därför är jag ute efter något liknande. Jag ska kolla ifall de har kvar någon sådan i butiken.

Jag vill ha kamera, mp3, radio (men det är inte såååå noga) och så ska den vara vikbar, helst!


Jag är sur över att de lät det gå nästan fem veckor utan att de hörde av sig, sen ska jag inte få tillbaka min telefon alls! Och jag har mitt minneskort i börsen och har inte kunnat lägga in nåt i datorn, för jag har ingen telefon att göra det med! Tydligen kunde de hjälpa mig med det i butiken. Mitt minneskort var fullt med bilder...


Snälla snälla, ge mig tips!!!

Ovido - Quiz & Flashcards