Alla inlägg den 9 februari 2008

...

Av Kicki - 9 februari 2008 18:08

...eller när jag tänker efter så är jag nog lite småförälskad oxå...

Av Kicki - 9 februari 2008 11:34

Jädrans. Jag börjar få vårkänslor! Inte så att jag springer omkring och är förälskad eller sånt svammel, jag är småglad och fnissig. Lyssnar på fågelkvitter, vänder ansiktet mot solen och längtar till stugan.

Det känns verkligen som att våren är på gång nu, bara solen kom tillbaka. Jag märker inte hur mycket jag saknar solen förrän den är framme igen. Nog är det ganska tråkigt när den inte visar sig den där tiden mitt i vintern. Nu är det tillochmed ljust ganska länge på dagarna. Jag känner mig lite piggare.


Vi ska ut på en liten promenad till Husses jobb. Det är lördag, men nog fan vill han dit ändå. Han verkar tycka om sitt jobb. Det är bra.

Jag önskar att jag hade ett jobb som jag tyckte om. Men inte än. Antingen det eller inget jobb alls... Jag måste få utlopp för mina talanger!!! Haha!

Ovido - Quiz & Flashcards