Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Kicki - 23 februari 2008 15:25

Jag åkte ner till stallet vid elvatiden. Det hade kommit en hel del snö, så jag fick börja med att skotta. Först skottade jag en parkering till bilen. Sen skottade jag utanför stallet. Jag släppte ut Spotlight i hagen, där han fick gå och käka. Det snöade fortfarande litegrann, men det var glest mellan flingorna.

Sen bar jag in en hög med höbalar. Dagens träningspass, men jag fick lite hjälp.

Jag tänkte rida, men jag ville hem till min sjuka bejbis, så Spotlight fick vara kvar i hagen. Det var så fint väder, solen började skina ordentligt.


Vi får se vad jag hittar på imorn då. Jag känner själv av förkylningen, men inte så mycket. Det kanske blir ett longeringspass i djupsnö. Det är bra träning för både mig och honom.

Av Kicki - 23 februari 2008 15:19

Jag kanske kan få en likadan telefon ändå. Jag var till butiken idag och lämnade in lådan till min gamla telefon och lånetelefonen. På måndag får jag veta om det går att beställa en likadan. Hoppas hoppas hoppas!

För tillfället har jag lånat en telefon av mamma. En nokia som inte kan nåt annat än att ringa och smsa. Jag blir väldigt frustrerad när jag inte kan ta kort närsomhelst, det är faktiskt det som stör mig mest. Och knapplåset... Jag brukar glömma knapplåset, och sen när jag plockar upp telefonen står det 24988539378, eller liknande, på displayen. Än har jag inte råkat "fickringa" till nån iaf.


Det känns länge till måndag. Och sen, om det går att beställa en, kommer det säkert ta ett par veckor innan den kommer.

Jag hoppas jag slipper ta en ny telefon, som jag inte känner. Det är så jobbigt. Dagens i-lands problem.

Ovido - Quiz & Flashcards