Alla inlägg den 4 december 2006

Av Kicki - 4 december 2006 15:43

Jag sover och sover, och är trött som aldrig förr. Imorse ville jag verkligen inte stiga upp när mobilen ringde. Men jag tvingade mig. Åt ingen frukost för jag mådde illa. När jag kom till skolan hade vi prov, en av delarna i det nationella provet. Det gick väl bra, hoppas jag.På matten fick jag reda på att andra delen av svenska provet och matteprovet krockar på onsdag. Och det är det enda tillfället man får. Måste jag välja prov då? Imorn ska jag kolla hur det blir för mig. På lunchen somnade jag. Sen var det bara samhällskunskap kvar, och då höll jag mig vaken rätt bra. Efter skolan åkte jag buss hem. Och jag tror att busschauffören såg att jag var ny, för han frågade vart jag skulle, som att jag var på fel buss eller nåt. Haha! Konsigt. Men jag kom hem. Sitter och läser lite naturkunskap inför provet imorn. Sen ska jag sova en stund. Ute snöar det igen.

Ovido - Quiz & Flashcards