Alla inlägg den 17 december 2006

Av Kicki - 17 december 2006 11:41

Igår läste jag en krönika i NSD av Lena Olofsson som tyckte att allt för mycket uppmärksamhet riktades på Christer Fuglesang och hans rymdfärd. Ja, det är ju en prioriteringsfråga. Jag tycker att det riktas allt för mycket uppmärksamhet på Linda Rosings (ursäkta, Biondas) senaste utvik. Man kan undra vad som har störst nyhetsvärde... Jag har halsbränna! På dagen, när jag sitter upp! Vad är det för stil? Jag brukar ha på kvällen när jag ska somna. Men inte när jag sitter upp. Det var då det konstigaste. Min älskling gick upp och bakade russinlimpa tidigt imorse, så jag fick nybakt bröd till frukost. Han väckte mig när den var klar. Oj oj, vad underbart.Jag fortsätter kämpa med mitt arbete, jag har valt fokus tillslut, så nu är det enklare att sålla i all information.

Ovido - Quiz & Flashcards