Alla inlägg den 29 december 2006

Av Kicki - 29 december 2006 11:30

Jag sitter och jobbar med ämnesuppsatsen, som blir den sista läxan jag gör den här omgången KomVux. Det är roligt att läsa vad folk tycker om Harlequinromaner. De flesta spyr ju galla över dem. Det blir en intressant uppsats! Haha! När jag är klar med den, ska jag bara räkna lite matte oxå, så jag klarar provet. Sen är skolan färdig. Jag är trött! Men det blir så när jag sätter mig framför datorn direkt på morgonen. Nu har jag suttit här ett par timmar, och det känns. Jag måste luta så mycket bakåt, för annars börjar det göra ont i magen. Då kommer skärmen så långt bort! Det är inte lätt. Jag ska nog gå upp och röra på mig en stund nu. Sen ska jag läsa min Harlequinroman och skriva om min läsupplevelse. Hehehe! Härligt.

Ovido - Quiz & Flashcards