Alla inlägg den 30 december 2006

Av Kicki - 30 december 2006 22:18

Nu är ämnesuppsatsen klar! Fy faaan, vad härligt! Jag är färdig! Nu kan jag nästan koppla av. Bara ett litet matteprov kvar.Jag känner mig rätt färdig i kroppen nu, efter att ha suttit här vid datorn i, få se, fyra timmar. Magen ömmar och ryggen ömmar. Älskling kom och gav mig snacks och julmust medan jag jobbade. Nu får jag hoppa i säng! Allt är inlämnat! Pust!

Av Kicki - 30 december 2006 19:05

Middag hos mamma och pappa. Det är gott med lutfisk. Det tyckte även lille Alvar när han fick smaka. Nu blir Åsa tvungen att laga lutfisk varje jul! Hihi!Jag fick värkar efter maten och ville inte stanna på kaffe. Jag åkte hem. Mötte bröderna Bergman i porten. De skulle äta pizza. Det är Star Wars på teve. Men jag måste skriva färdigt min uppsats och skicka in den före tolv imorn, på dan. Jag ska väl hinna det. Om jag bara slutar lägga patients på datorn nån jälva gång. Sockerdricka är gott. I små mängder, nån gång då och då.

Ovido - Quiz & Flashcards