Alla inlägg den 14 december 2006

Av Kicki - 14 december 2006 18:01

Idag tog jag ut min navel-piercing. Efter tio års trogen tjänst åkte den ut. Igår bråkade den innanför mina byxor och gjorde ont i långkalsongslinningen. Idag fick den flytta till smyckesskrinet. Jag hoppas den kan flytta tillbaka till sommaren utan att jag behöver göra ett nytt hål. Kanske går det.Jag hade matteprov i dag, mellan elva och ett. Imorgon klockan tolv får jag veta hur det gick. Men det kändes bra. Helt konstigt. Det känns som att jag förstår matte! Det känns som att jag kommer att klara mattekursen! Den jag var orolig för... Fan, vad härligt!Jag sitter nu och skriver religionsarbete som ska va inne imorn. Pust. Sista frågan, tyngsta frågan, kvar. Etikproblem. Vi får väl se hur det går! Bäst att skriva så jag får gå och sova någon gång ikväll.hihihihi, jag kommer nog klara skolan... jippiii

Ovido - Quiz & Flashcards