Alla inlägg den 10 december 2006

Av Kicki - 10 december 2006 15:04

och mer lättbegripligt att vara två och analysera dikter. Det gick ju bra! Nu är det gjort. Nu är det bara två novellanalyser och ett arbete kvar, sen är svenskan klar. Pust. Jag undrar om jag hinner till den tjugoförsta. Jag hoppas det. Nu är jag ju lite piggare oxå. Jag orkar sitta uppe till elva ibland. Helt amazing!Jag tror att dagens ord är "kissnödig". Det spelar ingen roll att jag går på toaletten, för när jag har dragit på mig brallorna kan jag lika gärna dra av dom igen. Jag småsprang hem från syster, och tankarna som gick i mitt huvud var "är det bättre att gå lungt så det inte skumpar så mycket eller är det bättre att skynda sig till toaletten?" Älskling sov lite dåligt inatt och slog på teven lagom till Christers resa ut i rymden. När jag somnade om var min pappa med på Discovery oxå. Han var någon slags teknisk expert. Imorn ska jag redovisa språksociologi muntligt. Jag tycker inte om det! Fan, att man inte kan va full!

Ovido - Quiz & Flashcards