Alla inlägg den 6 december 2006

Av Kicki - 6 december 2006 18:48

Min kille lider oxå av piggelinbrist. Mest på grund utav att försäkringskassan tycker att han ska jobba med diskbråck. Det är inte så smart. Då blir han trött. Och jag blir arg och vill slåss...Vi åt köttbullar med stuvade makaroner till middag. Mums.Jag är sugen på godis hela tiden och måste hejda mig. Äter blodapelsiner istället. Det är ju faktiskt godare än godis.

Av Kicki - 6 december 2006 16:35

Det är fan att ingen av dem som annonserat ut sitt skötbord svarar i telefonen! Vi vill ju köpa ett! Hm. Hoppas de ringer upp.Provet gick nog bra. Vi hade fem timmar, jag satt nästan tre. Jag gjorde så noga jag kunde. När vi suttit i ungefär en timme kom hela matteklassen in och gjorde matteprovet. Jag missade det alltså. Vem har planerat det här? Jag hoppas jag får betyg i matte iallafall.Det snöar ute. Som vanligt. Jag kommer inte ihåg när det snöat så här mycket i mitt liv. Jag tycker så synd om de där söderut som bara får regn. Det är lite frustrerande när det aldrig slutar snöa, men det är iallafall mysigt.

Ovido - Quiz & Flashcards