Alla inlägg den 15 december 2006

Av Kicki - 15 december 2006 20:29

Nu har jag gjort färdigt diktanalysen och så har jag skrivit om min läsupplevelse av "En ovälkommen" och skickat in dem. Jag började må illa. Kan ha varit för att jag ansträngt min lilla hjärna så, eller så kan det ha varit på grund utav att jag pressat i mig nästan en hel våning Paradis. Jag vet inte. Klockan är halv nio. Jag är slut i huvudet för idag. Imorn ska jag ta itu med andra tunga uppgifter. Älskling hejjar på mig och slutar aldrig berömma mig. Nu vilar han sin sargade käke. Det är ingen lek att få en visdomstand utdragen.

Av Kicki - 15 december 2006 16:18

Inatt hade jag fem stycken värkar vid fyra tiden. Och sen simmade min discobejbis från vänster till höger sida av magen och så somnade vi om. Jag har hört talas om de där förvärkarna, och läst om dem. Vissa har dom visst hela tiden! Jobbigt.Nu är det 116 dagar kvar till beräknad förlossning! Det känns som att det är snart. Min discobejbis dansar iallafall hela dagarna och lite på nätterna. Matteprovet jag gjorde igår gick riktigt bra! Vi fick veta resultatet idag och jag är jättenöjd! Lite slarvfel bara. Hade jag haft en halvtimme till på mig och om jag inte hade varit så kissnödig så hade jag haft alla poäng.Jag är godissugen och funderar på att gå över till Konsum och köpa mig en chokladask. En egen. Vi får väl se hur det går med den planen. Det vore väldigt smaskigt...

Ovido - Quiz & Flashcards