Alla inlägg den 18 december 2006

Av Kicki - 18 december 2006 16:55

Nu kan jag börja rikta in mig på att få julkänslan i systemet. Skolarbetet är i stort sett klart nu. Jag ska ta och baka lussekatter här i veckan, då jävlar måste julkänslan komma! Koka knäck ska jag oxå göra. Och på onsdag är det tvättstuga.Redovisningen gick bra, men jag undrar varför jag måste ta allt så personligt? Jag blir så engagerad i mina ämnen så jag blir alldeles rosig och svettig och flämtig. Fastän ingen säger emot mig. hihi Tur att jag inte är politiker, jag hade börjat grina i kommunfullmäktigesammanträdena. (Vilket långt ord!)

Av Kicki - 18 december 2006 10:37

Är det sant att jag är färdig? Pust isåfall! Nu ska jag bara skriva ut en massa sidor med robocop-skrivaren så min förkylda kille kommer att vakna ur sin febersömn. Det går inte att göra en kort sammanfattning av Israel - Palestina-konflikten. Det går inte att göra ett litet arbete. Oj oj. Men jag är klar! Nu är det bara redovisningen kvar då. Klockan ett gäller det.

Ovido - Quiz & Flashcards