Alla inlägg den 21 december 2006

Av Kicki - 21 december 2006 15:35

Barnmorskan kollade mitt blodsocker. Jag var jättenervös, för den här tiden på året konsumerar jag mängder av julmust. Men det gjorde ingenting, blodsockervärdet var bra. Tjohooo! Vilken lättnadens suck jag drog. Nu kan jag fortsätta dricka julmust. Säsongen är ju ganska kort, som tur är. Allt annat var oxå jättebra, med blod och kiss och bejbis. Magen var 25 cm (som de mäter, inte som vi mätte... hehe...) och hjärtat slog 152 slag i minuten. Jag ska börja ta järntillskott, för blodvärdet var lite lågt, så vi gick direkt till apoteket och hämtade ut. Och betalade förstås, dyra som sjutton... Tur att jag bara ska ta en om dan.Nu är älskling och hämtar sina glasögon! Vad härligt det ska bli! Äntligen kan han få se ordentligt och kunna läsa texten på teven. Nu kanske han börjar hälsa på alla man möter på stan, istället för hälften. Hehe!Jag ska koka knäck. Först ska jag på Kånka och köpa sötmandel. Ikväll kommer Cammo-Flammo och hälsar på. Roligt med lite främmande ibland! Nu ska jag ta mig ett glas julmust, kall, bubblande, brun julmust.

Av Kicki - 21 december 2006 09:02

sen ska det enligt beräknat komma ut en bejbis. Igårkväll kom jag på ett namn, som jag tycker är jättefint, men älskling sov så jag var tvungen att vänta till imorse för att berätta. Han gillade det oxå. Då var det väl bestämt då, kanske.Ska göra mig iordning och gå på stan med min syster. Vi ska handla julklappar! Åh, så skojigt! Sen ska jag till MVC klockan ett. Det är plusgrader här. Jag är arg och lite rädd. Det måste bli kallt fort! Nu! Snön får inte smälta bort! Det kom ju så mycket fin, mysig snö. Nu smälter det. Och som om det inte vore nog att det är plusgrader, det blåser dessutom.Sluta!

Ovido - Quiz & Flashcards