Direktlänk till inlägg 31 mars 2007

Trött trött trött

Av Kicki - 31 mars 2007 10:55

Inatt har jag sprungit på toaletten som vanligt, vänt mig otaliga gånger och haft ont i höften. Drömde att jag var med i "Fear Factor" och fick dyka i avloppsvatten bland annat. Mysigt. Jag följde med syster till coop nu på morgonen, och handlade lite. Jag blev helt färdig! Och benupphängningen började göra ont. När jag kom innanför dörren hemma var jag slut. Nu sitter jag här och har svårt att hålla ögonen öppna!Jag tänkte att bejbis kanske inte vill komma ut förrän allting är klart, så jag köpte mitt livs första paket blöjor, två nappar och ett paket tvättlappar idag. Nu ska jag iallafall sluta jobba och tro att förlossningen kommer igång av det. Som det känns idag vill jag sova tills det är dags. Jag har tänkt på att egentligen ska den inte komma ut förrän nionde april, men när proppen gick trodde jag ju att det var nära! Därför blev jag så otålig. Nu ger jag mig, jag kan tydligen inte påverka det här iallafall.Bra var ju ändå att vi fick ordentligt städat och mer bullar i frysen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 2 december 2008 21:14

Jag är aldrig ute i tid när det gäller julklappar. Jag har nog aldrig varit det heller. Varje år tänker jag samma sak, att jag ska ha en lista för alla jag brukar köpa julklappar till (det är inte så många) och under året skriva upp idéer jag får. Fö...

Av Kicki - 28 november 2008 22:00

Nu finns hela min bröstförminskningshistoria på min nya blogg http://karoos.blogg.se ...

Av Kicki - 26 november 2008 13:24

Jag gjorde en ny blogg. Se den här: http://karoos.blogg.se/

Av Kicki - 26 november 2008 11:25

Igårkväll ställde jag alarm på 07:30. Imorse när alarmet ringde, snoozade jag en gång och steg sen upp. Kände mig ovanligt pigg. Tittade på klockan i köket som stod på 09:16 och klockan vid teven stod på 09:16. Mobiltelefonen sa dock 07:54 och när ja...

Av Kicki - 22 november 2008 14:23

Jag tycker att vintern har skött sig riktigt bra iår. Det har blivit kallt, sakta med säkert, kommit lite snö, blivit ännu kallare och nu snöar det ordentligt. Det måste vara kallt först, så att backen och sjöarna fryser ordentligt. Sen kan snön komm...

Ovido - Quiz & Flashcards