Direktlänk till inlägg 25 april 2007

Halsont

Av Kicki - 25 april 2007 18:41

Jag är förkyld! Jag vill inte vara förkyld! Igår gick jag omkring i morgonrocken hela dagen. Älskling köpte halstabletter, dextrosol, coca-cola och frukt åt mig. Jag och Matilda tog det lugnt hela dagen. Idag var jag tvungen att ta mig ut, vi hade tid på bvc halv tio, så jag tog bussen dit. Det var spännande att få veta hur mycket hon hade gått upp. Och upp hade hon gått! Hela 230 gram! Wow! Hon har därmed kommit över sin födelsevikt!

Efter hennes kontroll gick vi upp till mvc, för jag skulle lämna tillbaka broschyren om kejsarsnitt. Där fick vår barnmorska titta på mitt sår som jag varit orolig för. Men det var då ingen fara med det, och jag FÅR promenera, hur mycket jag vill! Jag får bara inte lyfta och göra sit-ups, än. Så när jag blir frisk är det jag som börjar pressa till coop igen! Haha!

Efter en taktik-vila nu på eftermiddagen, känner jag mig hängigare än innan. Lite te med en massa honung kanske gör susen. Det är vad jag orkar just nu. Snart vaknar nog lill-älskling och vill ha mera mat. Jag tror hon siktar på fem kilo till nästa bvc-besök.

 
 
Linda Wågström

Linda Wågström

25 april 2007 20:08

Hej på er! Vilken urgullig liten Matilda ni har fått. Och vilka söööta små fingrar hon har! Hihi... Hoppas allt är bra med er. Skönt att höra att hon går upp i vikt. Kika in på Viggos sida nån dag när ni har 5 minuter över. Sköt om er!

http://viggowagstrom.bilddagboken.se

 
Nina

Nina

25 april 2007 21:03

Hon är verkligen en raring av rang, Matilda :-) Typiskt med en förkylning, bara! Krya på dig!

http://pippi.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 2 december 2008 21:14

Jag är aldrig ute i tid när det gäller julklappar. Jag har nog aldrig varit det heller. Varje år tänker jag samma sak, att jag ska ha en lista för alla jag brukar köpa julklappar till (det är inte så många) och under året skriva upp idéer jag får. Fö...

Av Kicki - 28 november 2008 22:00

Nu finns hela min bröstförminskningshistoria på min nya blogg http://karoos.blogg.se ...

Av Kicki - 26 november 2008 13:24

Jag gjorde en ny blogg. Se den här: http://karoos.blogg.se/

Av Kicki - 26 november 2008 11:25

Igårkväll ställde jag alarm på 07:30. Imorse när alarmet ringde, snoozade jag en gång och steg sen upp. Kände mig ovanligt pigg. Tittade på klockan i köket som stod på 09:16 och klockan vid teven stod på 09:16. Mobiltelefonen sa dock 07:54 och när ja...

Av Kicki - 22 november 2008 14:23

Jag tycker att vintern har skött sig riktigt bra iår. Det har blivit kallt, sakta med säkert, kommit lite snö, blivit ännu kallare och nu snöar det ordentligt. Det måste vara kallt först, så att backen och sjöarna fryser ordentligt. Sen kan snön komm...

Ovido - Quiz & Flashcards