Direktlänk till inlägg 7 februari 2008

Beställa

Av Kicki - 7 februari 2008 20:06

Igår beställde jag grejer. Det var skoj. Snart kommer ett paket och då blir det ännu skojigare. Ibland är det inte ett dugg skoj att titta på grejer. Men igår hittade jag flera saker jag ville ha. Lite kläder, lite husgeråd, lite annat.


Matilda måste få en ny bilstol. När nästa "lön" kommer blir det en ny bilstol. Jag ska ta och titta runt lite efter en sån. Helst vill jag ju köpa en ny, men det finns så många begagnade och då sparar man ju lite kosing.


Fick hösnuva idag. Lyfte lite höbalar och det var korta strån. Jag nös nog åtta gånger på raken. Det känns fortfarande. Men jag lever efter min filosofi att man ska utsätta sig för det man är allergisk mot, då går det över. Det funkar på mig iallafall.

 
 
Kusin M

Kusin M

7 februari 2008 23:47

Hmmm...det KAN kanske gå att utsätta sig för saker som man är allergisk mot. Ja e förmodat allergisk mot bi/getingstick...meeeen inte vet jag om jag skulle rusa in i en bikupa och skrika"alla bin skall döö muuuhahahahahaaa " för det...;)
Ha en bra dag!
/M

http://nope

 
Ingen bild

Kicki

9 februari 2008 11:33

Mäh! Varför inte det? hehe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 2 december 2008 21:14

Jag är aldrig ute i tid när det gäller julklappar. Jag har nog aldrig varit det heller. Varje år tänker jag samma sak, att jag ska ha en lista för alla jag brukar köpa julklappar till (det är inte så många) och under året skriva upp idéer jag får. Fö...

Av Kicki - 28 november 2008 22:00

Nu finns hela min bröstförminskningshistoria på min nya blogg http://karoos.blogg.se ...

Av Kicki - 26 november 2008 13:24

Jag gjorde en ny blogg. Se den här: http://karoos.blogg.se/

Av Kicki - 26 november 2008 11:25

Igårkväll ställde jag alarm på 07:30. Imorse när alarmet ringde, snoozade jag en gång och steg sen upp. Kände mig ovanligt pigg. Tittade på klockan i köket som stod på 09:16 och klockan vid teven stod på 09:16. Mobiltelefonen sa dock 07:54 och när ja...

Av Kicki - 22 november 2008 14:23

Jag tycker att vintern har skött sig riktigt bra iår. Det har blivit kallt, sakta med säkert, kommit lite snö, blivit ännu kallare och nu snöar det ordentligt. Det måste vara kallt först, så att backen och sjöarna fryser ordentligt. Sen kan snön komm...

Ovido - Quiz & Flashcards